Re: Asus A7N8X Delux i wielka wpadka ?

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.wytnijto.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 10:52:22 MET

>Ponoć to nie wpływa na taktowanie PCI.

Bzdura totalna.

> Dlaczego 160MHz Twoim zdaniem miałoby skutkować znacznie większym
> zegarem na PCI niż w przypadku 166MHz ? Logiczne
> byłoby gdyby 166MHz dawało jeszcze większy zegar na PCI, a nie mniejszy.

A tutaj mam wrażenie, że kierujesz się jedynie logiką przy kompletnym
braku wiedzy. Wszystko zależy od tego, przy jakiej częstotliwości
włącza sie większy podzielnik. Jeżeli przy 166 MHz, to dla 160 będzie
jeszcze 4, a dopiero dla 166 będzie 5. A teraz sam sobie oblicz czy
większe jest 160/4 czy 166/5.
Jeżeli dla tej płyty przy 160 MHz jest jeszcze 4, to ja się wcale nie
dziwię, że wszystko się sypie. Dużo bardziej dziwne by było, gdyby
chodziło stabilnie.

Adam.