Komp sie wiesza przy uruchamianiu...

Autor: Mariusz (pulper_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 10:50:41 MET

Witam!
Kupilem sobie nowego kompa (pIV 2,4) , postawilem na nim XP. Wczoraj
normalnie sie wylaczyl, i juz nie chcial sie wlaczyc. Podczas wlaczania
wykrywa dysk, floppy, cd, test pamieci ok. po czym wyswietla:

Pri. Master Disc HDD S.M.A.R.T. capability...Disabled

potem

Veryfing DMI Pool Data.........Updating Succes

i koniec, ani rusz dalej. Co sie dzieje???? To sprzet czy system sie sypie???
Jesli to system to jak mam przeinstalowac (jest na NTFS) probowalem naprawic
instalacje z plyty, ale jak musial sie zrestartowac, to sie znowu powiesil.
Jak mam ew. sformatowac ten dysk???
Ratunku!!! W ciagu 10 mies. padl mi juz 3 komp :((((
Mariusz