Re: Dziwne objawy (FSB200) ...

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 10:22:27 MET

> :) No to proste, że coś jest skichane :) Wydaje mi się, że go przez
zaniżone
> Timimingi pamięci. Musisz mieć świadomość, że Mem na 400 MHz z CL2.5 i
> zaniżonymi timingami są wolniejsze od 333 MHz z CL2 i max. timingami.
Sandra
> Ci tego nie pokaże, najlepiej uzyż cachemema...

Ale memtest 3.0 (ten do testowania pamięci) też podaje wyższa wydajnośc
pamieci ustawionych na 400Mhz od pamieci 333Mhz ...
I odrazy znów podaje że ZAWSZE testowałem przy synchronicznych ustawieniach

Nie jest to olbrzymia różnica (około 50-60Mb/s) ale zawsze jest ...

Może ktos kto posiada jakąś inna płytę główną na KT400 i mógłby wykonac taki
sam test ?

166/333 vs 200/400 w jakiś benchamarkach (np. Q3) ?

Być może byc to juz wina chipsetu , po coś jednak VIA poprawia ten chipset i
ma wydac 400A (albo 600) :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///