Re: Dziwne objawy (FSB200) ...

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 09:10:34 MET

> Z kolei w tym przypadku wąskim gardłem okazała się pamięć, przy 200 MHz
FSB
> KT400 może taktować pamięć Asynchro na 333 MHz. Jednak, jak chyba dobrze
> zdajesz sobie sprawę, KT400 ma problemy w Asynchronicznym taktowaniu
> MEM/FSB, co przejawia się właśnie w niższej ogólnej wydajności. Syntetyki
> lipa. Najlepiej jakbyś mógł sprawdzić np. w Quake3 Fastest bez dźwięku.

Chyba ie dokąłdnie przeczytałeś. Ustawiłem na płycie FSb 200Mhz a dla
pamieci 400Mhz. Procesor ustawiony był na 9,5x200 i głaszał sie jako
1900Mhz. W SiSsoft Sandrze program także podał wyższą przepustowośc pamieci
(więc pamiec musiała działac na 400Mhz).
Więc w 100% musiało działać w synchro !

> I wtedy timedemo. Dla mnie nie ma lepszego sposobu na sprawdzenie
wydajności
> na gorąco, gdyż w tych ustawiniach dla engineu Quake3 zupełnie nie ma
> znaczenia karta grarficzna i dźwiękowa, a liczy się tylko i wyłącznie
> całkowita wydajność Chipset/CPU/Memory.

Pzreciez napisałem ! testowałem w Q3 , Dronez , UT2003 i Temple Benchamrk !
Wszędzie były to pomiary fps ... i wszędzie wydajnośc była niższa niż w
przypadku taktowania 11,5x166 (1910) i pamieci taktowanych na 333Mhz.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///