Nagrywara + Win

Autor: MarKol (markol4_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 07:00:06 MET

Witam

Niestety nie znalazlem grupy o dokladnie takiej tematyce wiec porusze
temat tutaj.

Otoz mialem dosc stabilna maszynke z win2k. Niebieskich ekranow nie
ogladalem juz dawno temu.
Zmienilem nagryware na LiteOn 52246S i zainstalowalem InCD miedzy
innymi.
I zaczely sie klopoty. Pojawiaja sie BSODy - a winowajca to bsudf.sys.
Najczesciej zdarza sie to po dlugiej pracy nieinteraktywnej komputera
(zostawiam na noc i cos liczy - 100% procesora caly czas - a rano
wrzucam plytko/dyskietke i mam BSODa). Wyglada to jakby sterownik
systemu plikow UDF mial powazne klopoty z zarzadzaniem pamiecia i po
dluzszej nieaktywnosci (gdy go system wyswapuje) wysypuje sie po
wlozenieu plytki
Moze kogos spotkalo cos takiego i moze mi podpowiedziec jak zaradzic
problemowi (niby najnowesze InCD zainstalowalem) - lub odeslac do
bardziej odpowiedniej grupy

Pozdrawiam

--
Marek Kolacz