Norton Ghost 2003 i utrata waznych danych ;(((

Autor: KN (kn_at_kn.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 00:00:41 MET

Nie wiem od czego zaczac... na razie jestem w szoku.
Mam dwie partycje 4GB i 33GB.
Na pierwszej system i programy na drugiej _bardzo rozne_ dane.
Chcialem zrobic backup pierwszej (systemowej) partycji na druga jednak
operacja skonczyla sie tym ze przy pomocy NG2003 nalozylem partycje c: na d:
(na tej drugiej jest teraz 31GB wolnego miejsca)
Czy dane na drugiej partycji (ok. 20GB) przepadly na amen?
Nie zalezy mi na muzyce czy filmach - to mozna sciagnac z internetu - chodzi
raczej o pierwsze dokumenty w htmlu sprzed kilku lat i takie pierdoly.

--
poozdrawaim
Karol Nowak