Re: seria segate baracuda

Autor: Leszek (video3d_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 23:08:42 MET

> mam zamiar kupic dysk i.............najlepiej spytac urzytkowników.
[pala z ortografii]

Kup taki, ktory ma dluga gwarancje (3 lata). Dzisiajsze dyski 7200 bardzo
szybko sie psuja i praktycznie masz jak w banku, ze dysk wczesniej czy
pozniej padnie, a ty zostaniesz na lodzie i bedziesz musial wywalic kase na
kolejny. Ja 1,5 roku temu kupilem IBM 7200 40GB, do tej pory juz mam trzeci
egzemlarz (nowy po wymianie).
Dluga gwarancja na dysk do dla mnie warunek absulutnie konieczny, dopiero
potem zastanawiam, sie nad wydajnoscia. Co mi po superwydajnym dysku, ktory
mi padnie po roku. Dzisiaj dluga gwarancje z tego co widze teraz w cenniku
daja IBM, Samsung i Caviar (tylko na niektore dyski z 8MB cache). Osobiscie
polecem Caviara, potem IBM (najwydajniejszy - ale bardzo awaryjny), na koncu
Samsung (tani, powolny, ale nie psuje sie za czesto - do zwyklego
przechowywania danych zupelnie przyzwoity).
Pozdrawiam,
Leszek