"Błędy interfejsu ATAPI podczas zapisu"

Autor: Dariusz Antoniak (dariusz_antoniak_at_pf.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 23:01:06 MET

Tym wszystko wyjaśniającym komunikatem Nero ostrzega przed wykorzystaniem
overburningu. Dodaje również, że istnieje możliwość odczytania płyty.

Dziś nagrywałem dwie płytki (708 & 707 MB, wypalarka LG 48) i rzeczywiście
zobaczyłem "błędy" : Nie można wykonać polecenia zakończ w trybie DAO.
Jednakże płyty są w porządku i dają się odczytać.

Pytanie w związku z tym takie: czy takie komunikaty są czymś, czym nie warto
się przejmować, czy też takie płytki mogą sprawiać jakieś problemy ?

Darek