Maxtor 80GB + MSI K7T266 Pro2-A

Autor: tomzak3 (tomzak3_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 23:05:15 MET

Kupiłem Dysk Maxtor DiamondMax 9 80GB 7200rpm bufor pamięci 8MB. Wcześniej
miałem Samsunga 40 GB 5400rpm 2MB pamięci. Płyta główna to MSI K7T266
Pro2-A.Chciałem zrobić partycje na nowym dysku. Wyjąłem więc stary dysk,
włożyłem nowy i... nie jest on wykrywany przez Bios. Jeśli już zostanie
wykryty przez bios to jako Maxtor Calypco, ale i tak jest tak, jakby go
wcale nie było (nie ma żadnej pojemności). Próbowałem to samo przy
podczepieniu jedynie tego dysku (odłączyłem cdrom i nagrywarke) ale jest to
samo. Dysk zaraz po uruchomieniu kompa wydaje odgłosy: bip...bip...bip... i
tak "bip" 2razy na sekunde cały czas. Rozruch z dyskietki startowej nic nie
dał, bo i tak nie można było uruchomić Fdiska, bo ten twierdził, że nie ma
dysku...

Co robić, pomóżcie.
Z góry dziękuję.

pozdr