problem z restartem

Autor: bsiemasz_at_yahoo.com
Data: Wed 19 Mar 2003 - 22:59:25 MET

Cześć,
mój problem wygląda następująco: komputer postawiony na W2K nie malże co chwila
się restaruje - nie zauważyłem w tym żadnej prawidłowści - po prostu nagle
restart i koniec. Zastanawiałem się czy to nie jest może wina zbyt dużego
wentylatora, który może pobiera zbyt dużo prądu i powoduje spadki napięcia (mój
transformator czyjakmutam - w każdym razie ta skrzynka pod sufitem obudowy -
daje napięcie 250W - może to za mało). Jeśli ktoś wie co może byc przyczyną
tego że komputer co 10 minut sam wykonuje restart to bardzo proszę o poradę.
Siemasz