Re: Obudowy

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 21:29:49 MET

> Zasilacz - wiadomo, odpowiednia moc i stabilnosc. Ale czy w praktyce zdarza
> sie zeby przez np. niestabilnosc zasilania cos sie psulo? Musialby byc
> naprawde beznadziejny.

Takie właśnie zasilacze są na rynku. Lepiej ich nie dotykać i omijać
szerokim łukiem :) Dobry zasilacz to podstawa komputera, w dzisiejszych
czasach jest ważniejszy niż płyta główna.

> Wielkosc - duza obudowa to generalnie nizsza temperatura. Ale znowu - czy to
> ma praktyczne znaczenie? Czy cos sie komus kiedys spalilo od za malej
> obudowy?

IMHO zerowe znaczenie. Wielkość jedynie z uwagi na liczbę miejsc na
napedy i mniej typowe potrzeby, typu zamiar używania karty o
niestandardowych rozmiarach, typu Matrox G100 Quad MMS.

> Chlodzenie, przeplyw powietrza w srodku - a to czy ma znaczenie?

IMHO nie ma żadnego, no chyba, że masz zamiar poważnie zająć się
podkręcaniem sprzętu i walczyć o każdy stopień Celsjusza.

W skrócie -- dobry zasilacz plus obojętnie jaka buda, nawet najgorszy
chłam, a całość będzie pracować należycie.

--
Chektor
.Wojciech.Giersz .................. chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl .