Re: Win98 i XP jak zrobić?

Autor: Dorian (dorian.poland_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 21:05:15 MET

Użytkownik "xyz" <aikiman_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie. Obecnie mam zainstalowany Win 98. Chciałbym na tym samym
kompie
> zainstalować Win XP.
> Jak to zrobić , żeby przy starcie można było dodkonać wyboru systemu?

Najlepiej na dwoch partycjach 98 na C a XP na D i pamietaj na przyszlosc
jagbys wywalil 98 to i XP sie pewnie posypie (bo pomimo tego ,ze bedzie na D
to i tak czesc informacji bedzie zapisywac na C )
No i 98 powinien byc pierwszy instalowany , tak bedzie prosciej ( ale Ty i
tak juz masz 98 wiec nie ma sprawy ) :)