HP3820 i Office2000 - problem z czionkami

Autor: Jarej (NOSPAMkoszwk1_at_gazeta.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 16:39:51 MET

Witam wszystkich

Mam drukarkę HP 3820 i po zainstalowaniu Office 2000 pojawił się
problem z drukowaniem dokumentów napisanych w Word.
Miedzy "ź","ó","ł" ...itp, pojawiaja sie duze odstepy a niektóre z nich
nakładaja się na siebie. Problem napewno jest po stronie Office ponieważ
tekst drukowany za pomocą notatnika czy wordpada wygląda "normalnie".

Czy wie ktoś z szanownych grupowiczów co może być przyczyną ewentualnie
gdzie znajdę jakieś informacje na temat problemu ? Szperałem troche po sieci
ale....
nie znalazłem konkretnego rozwiazania :-(

Przy odpowiedzi na priv usun NOSPAM

Dzieki
Jarej
NOSPAMkoszwk1_at_gazeta.pl