Re: Zestaw na AMD-ku

Autor: m.o.net (ogorek_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 15:04:27 MET

> dzwięk )

> plyty nigdy nie kupuje sie metoda - najtansza - najlepsza

Tak tylko z tego co pamiętam EPOX nie jest złą firmą.
płyta nie jest najtańsza (chyba ok 430zł) tylko najuboższa z EPOX'ów z
rodziny KT400.
Jestem prawie pewny, że nie będzie przyłanczany do sieci LAN i nie będą do
niego podłanczane urządzenia poprzez FireWire przez najbliższe 4-5lat.

> malo

zawsze można dokupić kolejne w późniejszym czasie - ja jak widzę jak ceny
RAM-u poszły w ostatnich miesiącach w dół to żałuję, że od razu kupiłem 3
miechy temu "do swojego"dwie kości (Kingstony 256MB PC2700) za 400zł każda a
teraz kosztują ok 180zł.

> albo 9100 albo 9000 nie pro, radek 9000pro jest nie oplacalny

no i tu jest problem bo kierowałem się jakością grafiki + jakością wyjścia
TV + wydajnością
nie miałem powyższego radka ale jestem szczęśliwym posiadaczem Radka 9,5k
PRO od SuperGrace'a i jestem zadowolniony aczkolwiek w niektórych
benchmarkach (np. 3dmark03, codecreature czycoś tak ) to klatki czasami da
się policzyć na rękach.
z jakości grafiki jestem b.zadowolony,
a TV-out'a jeszcze nie wypróbowałem bo oglądanie filmów na 19" mi wystarcza

możecie coś ewentualnie zaproponować

> jak chcesz komus palce polamac to ok

Komputer ma być dla rodzinki - czyli:
głównie dla dziatek (coś chyba 6-10 lat) choć i tatuś sprubuje pograć
 i z mamusią film pooglądać
mamusia napisze sobie pracę dyplomową
i wszyscy czasami posurfują sobie po www.

Dodam, że to pierwszy komp - a wiecie jak to jest z pierwszym kompem - nim
się we wszystkim w miarę połapią to minie kawał czasu.

pzdr