jak przegrac pliki systemowe i inne

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 14:26:37 MET

wiem ,ze byla taka komenda w stylu sys a: c: ,ale cos jej nie przyjmuje :-(

Mam dysk C po formacie , nie ma na nim nic , dyskietka, ktora odpalam system
to dyskiekta systemowa zrobiona z poziomu Win ME. Jak przeniesc te pliki na
dysk C , tak abym mogl odpalic kompa z dysku C , to tak tytulem wstepu bo
zaraz zaczna sie schody

Po formacie komp z poziomu C nie zglasza sie bo nie ma plikow systemowym ,
powinien wiec odpalic z dyskeitki, jednak tego nie robi, nie wiem czemu

mam zatem taka sytuacje: za nic nie moge odpalic nic na kompie , przestawic
w biosie na bootowanie z dyskietki jest tez niemozliwe ,poniewaz musze wgrac
najpierw bios ( bios sie wgrywa z dyskietki-nie wiem czy to bios czy jego
obsluga ,plik ma 2 kB),a jak skoro nie moge odpalic stacji dysków , fuck

Dodam ,ze komp to stary notebook Toshiba 430 CDT (P1),

mam tez do neigo wymienialny cd rom zamiast FDD, ale co z tego skoro ,aby
go odpalic musialbym zmienic bootowanie w biosie, a jak mowie a,by wejsc do
biosa tzreba odplaic z dyskietki jego obsluge. Ale to i tak bez sensu , bo o
ile pamietam to tam jest tylko albo FDD-HDD albo HDD-FDD i to wsio, no chyba
ze FDD czyta jakos CD rom .
nie wiem czy ktos kuma o co chodzi,ale jest problem jak cholera