Re: Radeon 9100 64MB

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 12:45:56 MET

Pawel claimed:
> Interesuje mnie jakie jest taktowanie pamieci w kartach tego typu.

To zależy od karty. Najniżej 183MHz, najwyżej 275MHz.

> W jednym zrodle spotkalem sie z 500 MHz, drugie podaje 250 MHz.
> Czym spowodowane sa takie rozbieznosci ( rozne typy pamieci ),
> a moze jakis mnoznik na karcie?

Można podawać albo taktowanie albo transfer, ponieważ pamięci są DDR. DDR
oznacza 2x większy transfer przy tym samym taktowaniu, bo transfer odbywa
się 2x na cykl taktujący.

Wniosek jest taki, że powyżej 300Mhz przy tej karcie oznacza, że trzeba
podzielić przez 2 żeby porównywać.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Sami ze sobą jak dwie gwiazdy - Ty i ja!