Re: Obudowy

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl_)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 12:34:21 MET

> Zasilacz - wiadomo, odpowiednia moc i stabilnosc. Ale czy w praktyce
zdarza
> sie zeby przez np. niestabilnosc zasilania cos sie psulo? Musialby byc
> naprawde beznadziejny.

sa takie beznadziejne na litere C. i inne L&C ktore potrafia pociagnac za
soba reszte sprzetu :-(
zreszta wrzucalem kiedys przykladowe porownanie tych 2 duzych kondensatorow
na ktorych sa zbudowane zasilacze Enlight 230W i Codegen 350W - w Enlight sa
to 2 kondensatory 470uF a w Codegenie 320uF
i co fajny ten pseudo 350W zasilacz ?

> Bo chodzi o to ze wszystkie te parametry sa niby wazne, brzmi to wszystko
> sensownie tyle ze ceny takich dobrych obudow sa wysokie. No i pytanie czy
> warto. Moze lepiej wziac taka za 100 zlotych i juz.

blad w podejsciu do sprawy - jeszcze zalezy jaki sprzet chcesz wpakowac do
obudowy - jak jakis procek 2.0GHz i karte typu GF4 Ti 4200/4600 lub Radeon
9500/9700 itd to nie wiem czemu chcesz oszczedzac 150zl na obudowie i
zasilaczu ?
porownaj najtansze badziewie kosztuje okolo 150zl a normalna obudowa z
dobrym zasilaczem okolo 300zl a to chyba niewielka roznica (jak masz
wyliczona kase to kup np 256MB RAMu zamiast 512MB reszte dokupisz za
miesiac)

pozdrawiam