mini FAQ - stary ale jary ?

Autor: Moran (TheBeel_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 11:35:16 MET

Witam serdecznie...
Na wstepie zaznaczam, ze jestem calkowity lamer ale chcialbym
skorzystac z waszej uprzejmosci ;-) i moze sie czegos dowiem.
Od razu mowie takze , ze czytalem archiwum ale z tej lektury mam
tylko redundacje......
Rzecz dotyczy starej plyty Shuttla HOT-591p na VIA MVP3.
Chcialbym tam wsadzic AMD K6-III 500 MHz. Co prawda w opisie
tej plyty jest max. AMD K-2 400 ale w note do najnowszego BIOSU
(ktory notabene udalo mi sie wgrac..;-) stoi , ze obsluguje takze K-III
Prawdali to ? (FSB jest 100MHz, mnoznik mozna ustawic nawet 5,5)

Przy okazji zmienil bym sobie grafike.I tu pytanie nr 2: co wybrac
- jakis dopalacz VooDoo z 16Mb czy moze RiveTNT2 ?
 I trzecie pytanie dotyczace USB - dobrze rozeznalem kolorki:
1.Czerwony - +Vcc
2.Czarny - Masa
3.Bialy - Data-
4.Zielony - Data + ??