zestaw do oceny - prosze

Autor: malarz30_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 19 Mar 2003 - 10:49:27 MET

deostalem oferte na komputer, za bardzo sie nie znam a musze wymienic posiadany
antyk wiec prosze o rade:

proponowany zestaw:

procesor AMD Athlon XP 1800+
plyta glowna ECS z zintegrowana karta dzwiekowa
pamiec DDRam 256MB 266Mhz Kingston
naped dyskietek
dysk twardy 80GB Seagate Barracuda (7200o/m)
DVD ROM LG16x
nagrywarka LG 52x
grafika GeForce 4MX-440 64MB DDR TV -out
kata sieciowa 10/100PCI
obudowa, klawiatura, mysz
kontroler Fire Wire IEEE1394
TOTAL 2300 PLN

Załozenia: komputer do zadan domowych (programy biurowe , gry , internet ...) +
mozliwosci obróbki amatorskiej filmow video (mam kamerke cyfrowa) oraz
sporadycznie Acad, Corel. Czyli taki komputer nie za drogi a pol kroku do przodu

Pytania:
1. czy waro doplacic do lepszego procesora np XP 2000+ (doatkowo 70PLN) lub
2100+ (160PLN)?

2. dodatkowa pamiec - tu wydaje mi sie ze trzeba dolozyc ?

3. wasze opinie na temat :
napedów ?
plyty glownej?
karty grafiki ?
domyslam sie ze sa lepsze komponenty ale w tej granicy cenowej co powinienem
zmienic lub tez co musze zmienic patrzac na zastosowanie tego zestawu?