Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 10:17:00 MET
Dariusz Antoniak wrote:
> Argh... już mi ręce opadajš... modem zrywa połšczenie nie w trakcie trwania
> transmisji, ale w trakcie weryfikacji użytkownika i hasła (nieszczęsne ppp i
> ppp) twierdzšc potem, że sš one nieprawidłowe.
>
> Zdaża się to co jakiś czas (np. 5 minut temu) albo często wieczorem. CO z
> tym zrobić - oprócz zgłaszania reklamacji do TPSA - bo co ja im w sumie mogę
> dowieść ?
1. czas polaczenia.. jak zaraz po logowaniu - to masz polaczenia >30s
2. zmien dostawce - tepsa nie jest obecnie jedynym dostawca polaczen
internetowych.
Masz OnetKonekt, Dialog..
-- Z pozdrowieniami Marian Guc GG:812853
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:41:15 MET DST