Re: Modernizacja kompa

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 10:11:04 MET

Camis naskrobał:

>Wymienie proca na Athlona xp 1.7 :) , i plyte ECS K7S5A karta :

Oj, ryzykant...;) Sam mam K7S5A, więc się czuję uprawniony do
wetkniecia 3 groszy.

1.Kłopoty z 1700 zdarzają się 2x częściej niż z 1600+
2.Płyta bardzo nie lubi działać z dwoma wkładkami pamięci. Bywa że
chodzi, ale...
3.Ta 128MB wkładka na 133 bedzie chodzić, ale jak potrzebujesz więcej
pamięci to ją sprzedaj i kup większą wkładkę.
4. Do płyty zaaplikuj z miejsca najnowszy bios producencki i
sterowniki AGP/IDE i dźwięku z stron producenta.

Na mojej płycie działa wszystko (gry, filmy, dźwięk, net) z jednym
wyjątkiem. Mianowicie nie chce się uruchamiać i nie ma na to mądrych.
Muszę stosować specjalny manewr ;)

--
Jacek