seitec 512 czy 256??

Autor: free (psudia_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 10:16:39 MET

witam
kupiłem przez allegro pamięć seiteca, niestety na wszystkich płytach, w
których miałem ją okazję sprawdzić(nforce2, kt266A,kt333,kt400) jest
widoczna jako 256pc2100, a nie jak deklarował sprzedawca 512pc2700; dodam że
nie ma żadjen info na kości poza naklejoną żółtą karteczką, którą można
sobie wydrukować na zwykłej atramentówce na której napisane jest oczywiście
512pc2700;
jest 8 kostek opisanych w następujący sposób:
0202w
seitec
ddr32m8at-7
w jaki wiarygodny sposób można sprawdzić co to za pamięć???
z góry dzięki na odp