Re: USB 2.0 - WinXP

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 09:30:42 MET

> Mam ten sam problem, zainstalowalem kuzynowi WinXP
(wczesniej 98) i pojawily sie problemy
> z instalacja USB2.0. Plyta to MSI KT3V.
> Dokladnie mowiac pisze zeby zainstalowac obsluge USB2.0
potrzebny jest zainstalowany
> wczesniej WinXP SP1 czy jakos tak. Czy da sie to zrobic
bez SP1? Nie chodzi tu ze mam
> jakas nielegalna wersje (bo to nie prawda), po prostu nie
mam pod reka SP1, a na modemie
> 33.6 ni jak mi ga sciagac z sieci...

Jak zainstalować USB 2 bez SP1 jest opisane przy sterach od
USB 2.
Przynajmniej u mnie było. Jak sobie nie poradzisz to daj
znać!
Podeślę Ci instrukcję instalacji...

--
[> MAK <]