dwie grafiki po xp

Autor: Pyton (pyton_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 00:57:18 MET

witam,
chce podlaczyc dwie karty graficzne w windzie xp na dwa monitory. mam ati
rage fury pro/xpert 2000 pro na agp jako glowna, no i dokupilem na gieldzie
3d rage II+ na pci. no i jest klopot. przy pisiajowej mam wykrzyknik w
menadzerze urzadzen (kod 10). probowalem sciagnac sterownik, ale wszedzie
pisza, zeby uzywac tego systemowego xp. obie sa sprawne i moniotry tez :)
jak wyjme ta agp to wtedy pci dziala bez zarzutu. to jest jakis konflikt
sprzetowy, ale nie mam pojecia jak go rozwiazac. az taki macher to ze mie
nie jest :) jesli ktos sie spotkal z takim fanaberiami komputerowymi to
dajcie znac jak to obejsc.

pozdrawiam ::: pyton