Re: AMD vs. INTEL [OT]

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 00:17:31 MET

Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> wystukał
(news:2840537.LLO6DXWZe9_at_phoenix):

> Właściwie to nie wiem, czy i kiedy jeszcze je włączę, bo z braku
> TV musiałbym przez jakiś tuner TV puszczać :-) BTW, czy tuner TV
> łyknie taki sygnał (240 linii), czy zgłupnie? Wartoby obadać, nie?

Tak, z braku TV kiedys tak podlaczalem ATARI - do ELSA Victory Erazor -
na 17" monitorze obraz wygladal nieco dziwnie (kanciak) ale fullscreen
mozna bylo pracowac (tzn. strzelac do kosmitow).

> A ogólnie to chyba mam sentyment jakiś, bo jakoś nijako mi by było
> się tego pozbywać, zwłaszcza, że ka$y znacznej za to się nie
> ściągnie :-)

Jeszcze troche potrzymasz i sciagniesz. 2 lata temu odkupilem ATARI w
swietnym stanie, tylko bez zasilacza, za 5 zl. Teraz dostalbym min. 10*
tyle. Mam juz ok. 10 eksponatow. Ciekawe, co bedzie za pare lat...
Pozdrawiam
Egghead