Re: W2K i gry dosowe

Autor: Wojtas G. (wojtasg_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 23:51:54 MET

"rafi" <zr_at_2com.pl> wrote:
> Mam aktualnie windowsa 2000 pro pl i chciałbym uruchomić gierke która
wymaga
> trybu dos. Po próbie odpalenia gry wyskakuje mi hasło że cyt. "free
> conventional memory: 717ko" .
> Musze najwyraźniej coś zamieszać z pamięcią. Tylko teraz powiedzcie ja to
> zrobić skutecznie !???

1. NTG!

2. Poszukaj w katalogu z systemem plików AUTOEXEC.NT i CONFIG.NT - to
opowiedniki starych dosowych plików konfiguracyjnych, tyle że mają trochę
inną składnię. Ale jest w nich w komentarzach dokładnie wyjaśnione co i jak.
System ich używa za każdym razem, gdy startuje wirtualną maszynę DOSa -
musisz trochę w nich podłubać i pobawić się w tuning pamięci pod tą grę...

Pozdr,
Wojtas