Re: PC do divxow

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 21:49:20 MET

Łukasz napisał/a...

ŁM> Jaka konfiguracja pc bedzie wystarczajaca do bezproblemowego ogladania
ŁM> wszystkich filmow divx ?
ŁM> Od jakiego elementu zalezy prawidlowe odtwarzanie divix ? Napewno od procka,
ŁM> czy od pamieci tez ? Czy na duronie 600, pamieci SDRAM 128mb i jakies plycie
ŁM> ECSa powinno chodzic bez "zaciec" ?
ŁM> Zamierzam zmodernizowac mojego kompa wlasnie pod tym katem a moje fundusze
ŁM> sa bardzo skromne :)

 Tak, obok mnie stoi komputer (D750, 64MB) na którym DivXy chodzą
 bardzo ładnie. Na C533A też nie było problemów, tylko pewnego
 pięknego dnia cały zestaw poszedł z dymem (jakieś przebicie w
 instalacji).

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]