Re: max. RAM w Abit BH6 1.0

Autor: Tomasz Jakubowski (t.jakubowski_at_siedlce.cc)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 21:47:26 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Chipset i440BX przy trzech gniazdach DIMM obsługuje do 768 MB
> pamięci. Pełne obsadzenie (sześć banków po 128 MB) może jednak
> powodować problemy ze stabilnością -- konfiguracja taka może
> wymagać naprawdę dobrych modułów DIMM. Powinno to jednak działać.

OK.

Wspomniales o stabilnosci, ktora ma dla mnie wieksze znaczenie niz
szybkosc - jesli zastosuje szybsze pamieci powiedzmy PC 133 (tak jak
obecnie) do systemu ktory aktualnie pracuje przy 100 MHz, to czy taki zapas
daje jakas gwarancje stabilnosci? Procesor nie podkrecany o ile ma to
znaczenie.

--
pozdrawiam
Tomasz Jakubowski