Philips 19"

Autor: Swistak (swistusANTYSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 19:53:37 MET

Witam

Jestem pierwszy raz na tej grupie i nawet nie wiem czy dobrze pisze wiec
prosze mnie oszczedzic jesli zle trafilem ale nic bardziej konkretnego na
usenet nie moge znalezc.
Przechodze odrazu do pytanka. Mam zamiar kupic monitor 19" Philips 109 P40
Brillance, ma on wejscia d-sub i bnc, czy moge wykorzystac te wejscia do
podlaczenia 2 komputerow jednoczesnie i tylko bede sie gdzies na obudowie
lub w menu przelaczal pomiedzy wchodzacym sygnalem.
Aktualnie mam Sony CPD-G220 i on ma 2 wejscia d-sub i przelacznik na panelu
czolowym i mmam podlaczone 2 kompy do niego, wszystko chodzi perfekcyjnie.
Czy ktos ma wogole jakies spostrzezenia co do tego CRT?

Pozdrawiam
Greg