Re: Hp 930 c

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 18:36:18 MET

Użytkownik "oldking" <murysz_at_poczta.NOSPAM.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b57dhj$9cn$1_at_aquarius.webcorp.pl...
> Ja jedna polecam napełnianie,tylko właściwym tuszem.
> Tusz firmy InkTec jest słabej jakości (opakowanie niebieskie,
> producent Korea),
A ja jestem zadowolonyz z czarnego, nawet porównywałem z orginalnym i
nie widziałem różnicy(choć schnie trochę dłużej, ale bez przesady :) ).
Nabijałem HP920C 3 razy i wszystko OK. Kolorowego to rzeczywiście nie ma
sensu nabijać (nie ta jakość, cena i niepewność działania). Ale jak
JetTec lepszy to będe musiał spróbować, ale na razie mam zapas InkTec.

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl