max. RAM w Abit BH6 1.0

Autor: Tomasz Jakubowski (t.jakubowski_at_siedlce.cc)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 18:03:32 MET

Witam,

czy ktos moglby udzielic mi jednoznacznej odpowiedzi w kwestii rozbudowy
pamieci RAM na nieco juz wiekowej plycie ABIT BH6 w wersji 1.0 ?

W instrukcji ktora posiadam jest wyraznie napisane, ze plyta obsluguje max.
384 MB (3 x 128 MB) i tyle faktycznie u mnie dziala.

Z kolei w nowszych wersjach plyta ta podobno obslugiwala rowniez moduly 256
MB (dwustronne) i limitem jest 3 x 256 MB.

Czy posiadajac wersje 1.0 tej plyty jest sie skazanym na w/w ograniczenia?

--
pozdrawiam
Tomasz Jakubowski