Re: Jak uratowac klawiature

Autor: adampio_at_ternet.pl
Data: Tue 18 Mar 2003 - 15:23:08 MET

> Użytkownik wrote:

> czy komputer w momencie zalania byl wlaczony ?
> rozebrales komputer i wyjales sama klawiature czy tylko zdjales klawisze ?

Byl wlaczony.
pniewaz wode bylo widac miedzy klawiszami wylaczylem kompa natychmist guzikiem
(bez zwijania Okien). Potem obrocilem go do gory nogami (zeby sie nie wlalo
glebiej). Wytarlem papierowym recznikiem szczeliny miedzy klawiszami i jak
wydawalo sie ze juz sucho to odpalilem. Komp zaczal pyszczyc o dyskietke z BIOS-
em. Potem znalazlem w instrukcii wlaczanie z wcisnietym ESC (jakis tryb
diagnistyczny) i udalo mi sie odpalic system. Treaz wstaje bez klopotow ale
kazdorazowo z "buczeniem" glosniczka (podobnie ja to bywa w desktopie jak sie
czlowiek dluzej oprze na klawiaturze) na poczatku (potem cichlo). Mozna znalezc
takie polozenie klwiatury (uwolnionej z zaczepow ale podpietej sygnalowo) ze
komputer dziala dobrze ale tylko "myszowato". Proba nascisnieca czesci klawiszy
wywolujwe rozne nieprzewidziane reakcie. Teraz klawiatura wewnetrzna jest
odpieta i notebook dziala (dobrze, pisz na nim tego posta) z klawiatura od
desktopa (wejscie przez gniazdo PS)

Jest jakas nadzieja?

Adampio