Re: Chaintech APOGEE i A 1,7 XP

Autor: Polar (spadm4eva_at_spam.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 14:11:58 MET

> 1. Moze zasilacz do kitu? - Mam KFC 235 W. Od strony procesora nie ma
> "dziur" na obudowie.
Nope to mam wplyw ale nie tak znaczacy

> 2. Obudowa do kitu - nie przewiewna moze? Temperature "System" mam na 45
> stopni.

LOL 45 to b.duzo ja mam dobrze wentylowanego Chiefteca temperatura maks 29C
( zalezy czy wlacze kaloryfer czy nie;))
Rozwiazanie otworz bude zobacz o ile spadnie temperatura- jezeli znacznie
masz rozwiazanie
Musisz poukladac kable tak zeby powietrze mialo swobodny tor przeplywu
zamontowac przynajmniej 2 wiatraki
jeden ma wdmuchiwac powietrze z przodu drugi wyrzucac z tylu

> 3. Slaby wiatrak - byc moze ale bez podkrecania nawet na slabym radiatorze
> temperatura nie powinna przekraczac 40 stopni.
U mnie na miedzianym Evercoolerze mam 45C idle i okolo 55C w prime95 .
Procesor 1,7_at_2.4 1.675V
Odczyt temperatury zalezy w duzej mierze od plyty i softu
Na moim przykladzie pomiar z termistora pod procem ( czyli tak jak odczytuje
polowa ludzi) 33C
pomiar z diody w procy 44C. Temperatura diody nie powinna przekraczac IMHO
60 C

> 4. Nie umiem mocowac radiatora - wtedy chyba procesor juz by sie spalil
> chyba?
Mozliwe ze nie dociska dobrze do procesora lub jest krzywo zamontowany

> 5. Zla pasta - uzywam tej ktora dodaje Tytan do swoich wyrobow.

No rewelacyjna to ona nie jest, polecam Arctic Silver 3 okolo 30 zl za tubke
paste nakladaj bardzo bardzo cienka warstwa taka cieniusienka :D
Ja nakladam paste potem rozsmarowywuje ja karta telefoniczna i potem
zdrapuje kilkakrotnie az zostaje cienka warstwa

> Czy ktos moze mi powiedziec ktora z tych rzeczy jest najbardziej
> prawdopodobna?
Wszystkie:D