Odp: Trepanacja Dysku

Autor: PAWEL jack (jackp1_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 14:34:52 MET

Użytkownik Paweł <bez.fm_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b56t0t$5t5$1_at_news.onet.pl...
> DOstałem spalony dysk, po jakjejś zabawie w domu prądem, Dysk nie
> zyje, CHciałbym go otworzyć i stąd pytanie.
> Czy możena sobie taki dysk otworzyć i skręcić i bedzie ok , czy mozę
> jest on wypełniony jakimś gazem albo coś takiego że otwarciej tej
> hermetycznej obudowy załatwi dysk na amen ?

    Jeżeli dysk jest uszkodzony po zabawie z prądem to na 99% uszkodzona
jest elektronika to po cholerę go rozbierać. Podepnij go i zobacz jak się
zachowuje. Jeżeli komp się nie uruchomi (nie wystartuje bios) to zwarta jest
dioda na zasilaniu. Jeżeli nie będzie tylko widział dysku to grubszy temat.