Re: dwie listwy przeciwprzepieciowe ?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 12:17:59 MET

> 1.Przepięcie można scharakteryzować przez podanie czasu trwania i
> wysokości napięcia. Czy producent listwy o której mówisz podaje te
> wartości? Jak nie, to widocznie nie ma się czym chwalić.

widze, ze nawet nie raczyles zagladnac na strone producenta ... oczywiscie,
ze producent podaje te wartosci:
http://www.spark.com.pl/sensor.html

> 2.Te elementy które są użyte w listwie już się znajdują w zasilaczu.
> Po co je dublować? Czyżbyś sądził że dwa bezpieczniki szeregowo są
> lepsze od jednego? A listwy są droższe od zasilaczy... ;)

Zalezy jakie zasilacze masz na mysli ... bo jezeli te z tajwanu za 60zl to
niestety musze cie rozczarowac bo chociaz chcialem usilnie znalezc ten
warystor niestety mi sie to nie udalo ... producent tak oszczedzal na
wszystkim, ze dziwie sie, ze zostawil tam Termistor NTC i bezpiecznik:)))