Re: pc-speaker

Autor: Adam Lomnic (lajmen_at_lajtowcy.org)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 12:14:25 MET

ZeN wrote:
> Użytkownik "siena" <siena2000_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Jeden sygnał:
> błąd odświeżania pamięci RAM (Refresh Failure), należy sprawdzić osadzenie
> RAM-u zamienić je miejscami, wymienić na nowe.
>
> Dwa sygnały:
> Parity Error, w pierwszych 64kB pam. RAM wystąpił błąd parzystości, sposób
> postępowania jak przy jednym sygnale.
>
> Trzy sygnały:
> Base 64kB Memory Failure, to co przy dwóch sygnałach.
>
> Cztery sygnały:
> uszkodzenie modułu zegara (Timer not operational), wymienić SIMM-y jak w
> [...]
niekoniecznie... ta notacja nie obowiazuje we wszystkich biosach. Byc
moze w starszych tak bylo, teraz ilosc definiowalnych
sygnalow bardzo sie zmniejszyla. Pisze to po doswiadczeniach z Gigabyte
i Asusami na i815. Nie jest to tez kwestia samej ilosci sygnalow, ale
tez modulacji tonu i dlugosci trwania.

pozdrawiam
Adam