Re: pc-speaker

Autor: Adam Lomnic (lajmen_at_lajtowcy.org)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 12:10:46 MET

siena wrote:
> witam
>
> czy ktos z grupowiczow moze mi powiedziec lub skierowac na jakas stronke na
> ktorej mozna znalezc informacje na temat dzwiekow generowanych przez
> speaker. chodzi mi o to co oznaczaja poszczegolne rodzaje dzwiekow (jakie to
> sa bledy).

na stronie producenta biosu znajduja sie informacje na temat kodow
dzwiekowych... czesto tez w instrukcji do plyty jest takowe info.
zacznij od www.award.com lub www.phoenix.com
Jednak o ile pamietam, w nowych plytach definiuje sie jedynie 2 sygnaly:
okreslajace przegrzanie oraz brak grafy. Kazdy inny to problemy z RAMem.
Nie pamietam jednak konkretnych sygnalow.

powodzenia
Adam