Re: systray

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 12:00:38 MET

> W msconfig (win me) automatycznie ładuje mi się systray. Nie mam pewności
> czy to plik systemowy i czy musi się uruchamiać.

ten akurat plik jest systemowym, normalne ze sie laduje, jego wpis jest w
rejestrze jako "zasobnik systemowy"=systray.exe , czasem zdarza sie ze po
instalacji czegos masz 2 glosniczki na pasku - wtedy jest systray ladowany 2
razy bo w rejestrze pojawia sie drugi wpis "system tray" = systray.exe

systray odpowiada za obsluge ikonek programow wiszacych kolo zegarka (no nie
tylko ikonek, ale to tak w skrocie), bez niego nie pojawialo by sie tam
GaduGadu, regulacja glosnosci itp...

--
Bartlomiej Kuzniewski
sibi_at_terror.org.pl http://terror.org.pl/~sibi/