ECS L7VTA - sterowniki do LAN, snd, RAID on-board

Autor: Paweł Bogus (pbogus_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 08:32:45 MET

Mam problem z płytą jak w temacie. Posiada ona zintegrowany kontroler RAID
(Promise), sieciówkę i dźwięk. Generalnie płyta chodzi ładnie z Athlonem XP
2000+ i 512 MB RAM. System przestaje pracować stabilnie gdy włączę w biosie
wszystkie powyższe urządzenia (mam wrażenie że RAID gryzie się z sieciówką).
Ma ktoś z użytkowników tej płyty podobne problemy? (bios v1.6, system Win98 i
Win XP). Proszę o kopię ewentualnej odpowiedzi na priva (pbogus_at_gazeta.pl),
bo nie mam możliwości przeglądania listy zbyt często :-(