Re: spowalniacz CD-ROMu

Autor: Adam Lomnic (lajmen_at_lajtowcy.org)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 01:20:01 MET

Krzysztof Pawleta wrote:

> Też to zauważyłem ;-(
> Dla tego używam CD-Speed ASUS'a - doskonale działa z moimi TEAC'ami ;-)

mhm.... ja wlasnie kupilem NECa 3002A.
CD Bremse go nie obsluguje (mam nadzieje, ze to chwilowe), drivespeed
Nero pokazuje tylko jedna domyslna predkosc - 40x. Natomiast cdspeed
Asusa w ogole odmawia wspolpracy... zarowno z tym NECem, jak i
nagrywarka LG 8x4x32x oraz DVD Hitachi GD2000.
Ktos ma inny pomysl, jak ujarzmic tego upartego NECa??

pozdrawiam
Adam Lomnic