Re: KT133A i Athlon1700+

Autor: jak chcesz napisac to usun to z adresu (_at_box43.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 23:45:44 MET

Michal Kawecki wrote:

> Powinien. Jeśli płyta da mu dobre napięcia, oczywiście. Sprawdź na
> stronie MSI, czy nie ma nowszego BIOS-u i jakie on procki rozpoznaje.
> Zwróć też uwagę, że w któryms z opisów uruchamiania TB na A7V jego autor
> pisze, że nie chciał mu chodzić z zegarem 100 MHz, a tylko ze 101.
> Prawdę powiedziawszy, ja od razu mu ustawiłem taki zegar i jak ruszył,
> to już się nie dotykałem...
>
> M.

hmm bios najnowszy - wg specyfikacji to XP dla tej plyty nie jest
uwzglednione ... Ale nowe durnie ta :)
Bios jest uniwersalny - ten sam co do KT133A wiec powninien rozpoznac XP...
Ustawianie napiecia i mnoznika na plycie..

Jak z napieciem bedzie to nie wiem - ale tez napiecia na procu jest jak
skala - 1,51 i nawet nie drgnie :) No ale XP wiecej zrze..