Re: 2 pecety na łączu kablówki

Autor: Pawel (niewaznee_at_o2.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 23:37:41 MET

> Witam.
> Czy ktoś wie, czy można dzielić łącze internetowe(przez kablówkę) na 2
> komputery. W umowie jest to zabronione, ale wiadomo mam 2 pecety (jeden
> historyczny) na chacie i synek mógłby sobie posurfować. Jakie mają
możliwości
> namierzenia mnie. Czy internet przez kablówkę jest wydajny? Wiem, że
pytania są
> nietypowe, a może i nieeleganckie, ale jakby co, to z góry bardzo
dziękuję.
> Przecież wszyscy wiemy, jaki internet jest w Polsce drogi dla przeciętnego
> [...]

Mozna to zrobic dosyc prosto ale zalezy jaka kablowka.
Internet jest wydajny ale jesli synek ma historycznego kompa to za duzo nie
poserfuje.
Nie namierza Cie i trzeba doczytac w umowie bo np. ja mam Neostrade Plus
(stale lacze coprawda nie kablowe) i w tym samym lokalu moge podzielic lacze
na ile komputerow chce.
Jak masz pytania to pisz maila bo tonie ta grupa dyskusyjna :)