Re: Do ilu m dziala USB ?

Autor: Krzycho (mrkaka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 22:39:39 MET

> :) i tak do 9m kabla urzadzenie bylo jeszcze wykrywane a co za tym
> idzie widoczne dla komputera (oczywiscie jak wyzej wspomnialem zapomnij
> o nominalnym transferze). Zeby przy tej dlugosci jakies urzadzonko mi
> padlo to nie spotkalem sie z takim przypadkiem chociaz to co mowisz
> jest ciekawe. Kabel USB ktory robilem byl dosyc mocno jendak
> ekranowany. Jedyny pad jaki sie pojawil to przez zle zlutowanie wtyczki
> USB - no i spalil sie port w komputrze: no ale wtedy adapter na PCI i
> luzik :)

w sklepach sa specjalne urzadzenia usb (ok. 50 zl) ktore wlacza sie tak:
komputer--kabel usb--urzadzenie--przedluzacz usb--urzadzenie usb, ktore
"regeneruje" poziomy sygnalow w dlugim kablu.
cos jak repeeter (tak sie to pisze?) w sieciach.
tak mi poradzono w sklepie gdy pytalem o mozliwosc podlaczenia drukarki usb
na dlugim kablu.
Krzycho