Re: Nieudany update biosa - pomocy!!!!!!!!!

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 22:46:30 MET

Użytkownik "Sławomir S (Pejsu)" <tv5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nadmieniam ze plyta piszczy caly
> czas lampki sie pala ale nie chce sie uruchomic w zaden sposob. Jezeli
ktos
> zna jakis sposob to bardzo prosze o pomoc. . Za wszelkie porady z gory
> dziekuje. !!!!!!!1

To co teraz napiszę znam tylko z teorii i z tego, co czytałem (nie z
praktyki!).
Podobno nawet z padniętym BIOSem działa stacja dyskietek i jeśli włożysz do
niej odpowiednio przygotowaną dyskietkę z odpowiednio skonfigurowanym
autoexeciem (który sam odpala procedurę flashowania BIOSa), to jest szansa,
jeśli odpalisz z niej komputer, że uda się sflashować BIOSa.
Niestety tak jak piszę, sam tego nie miałem nieszczęścia próbować.