Re: Czy warto?

Autor: Piotr (600485673_at__nospam_eranet.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 21:46:30 MET

> Cały sprzęt jest uzywany - monitory również. W dodatku jest to sprzęt - do
> wyboru (albo i nie): IBM, Compaq, Dell lub HP. Konfiguracja jest
> wystarczająca - a jeśli o inne wymagania chodzi - to gwarancja (tu jest 12
> miecsięcy - ale przy zakupie 10 zestawów - poniżej 10 sztuk dają 3
misiące)
> no i faktura. Interesują mnie te inne alternatywy - bo przy rozsądnej
cenie
> chętnie zakupie 10-15 zestawów, więc każda oszczędność przekłada się na
> sporą kwotę (a to niestety dość istotny parametr).

Skoro zakladasz jeszcze "rozsadna cene", to ja zakladam ze jestes w stanie
dorzucic pare groszy. Mysle ze powiniennes sie rozejrzec, oglosic itd.
Trafisz na firme zmianiajaca park lub modernizujaca siec i bedziesz w stanie
uzyskac lepsze warunki. Sadze ze ta oferta jest wygorowana, choc nie az tak
jak wyrazili sie przedmowcy. Moze negocjuj jeszcze bo wydaje mi sie ze przy
tej cenie trudno bedzie im znalezc klienta hurtowego a z kolei na
indywidualnego na ich miejscu, w ogole bym nie liczyl...

Plusem tej oferty jest markowosc.

Pozdr.
Piotr