Re: radeon 9000

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 21:20:16 MET

Grupowicz Kuba napisal cos takiego :

> Ostatnimi dniami moj radek zaczol sie dziwnie zachowyywac tzn.
> Po odpaleniu windowsa po jakis kilku-kilkunastu minutach przestaje
> podawac sygnal na monitor.
> Po restarcie kompa zglasza sie w biosie komunikat ze cos nie tak z
> karta graficza
> Po kolejnym resecie wszystko ok system startuje i ponownie za
> jakis czas karta sie wylacza.
> Agp jest raczej dobre bo jak wloze inna karte graficza to
> wszystkojest ok Czy karta jest do wymiany? (Ciagle jest na
> gwarancji)

moze sie przegrzewa? sprobuj metoda "macanki" zobaczyc czy radiator nie jest za cieply i czy
prawidlowo umocowany, ja na swojego radka chociaz jest przystosowany do pracy bez wentyla i
tak wsadzilem...

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;