Re: Jak zdj±æ radiator z Athlona XP ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 18:30:13 MET

Shaggulec claimed:
> rediator pro¶ciej , ale mi siê wydaje , ¿e tak jest najbezpieczniej. Ogólnie
> musisz trzymaæ siê jednego NIE RUSZAÆ NA BOKI RADIATOREM i tyle, najlepiej
> go nie dotykaj przed ¶ci±gniêciem klamerki :)

Ale jak zdejmê jedn± klamerkê to radiator odskoczy gwa³townie, bo trzyma siê
drugiej. A jak bêdê naciska³ na klamerkê to równocze¶nie z t± sam± si³± bêdê
naciska³ procesor z jednej strony.

To chyba nie dla mnie.. na sam± my¶l robi mi sie gor±co (wiem, miêczak :/).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Few are those who see with their own eyes and feel with