Co komputer robi w stanie gotowości ?

Autor: Dariusz Antoniak (dariusz_antoniak_at_pf.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 15:29:31 MET

Orientujecie się może, co robi typowy pecet w stanie gotowości ? Chodzi mi
tutaj o stan gotowości działający pod W2K... nie wiem, jak to wygląda pod
innymi systemami.

Następuje wygaszenie monitora i za3manie dysku. Wszystkie wiatraczki w
obudowie chodzą. Stan pamięci jest oczywiście u3mywany. Chodzi mi o to, czy
sprzęt wykonuje wtedy jakiekolwiek operacje, czy procesor wykonuje jakieś
obliczenia, czy można np. w sztuczny sposób (i brutalny) odciąć wszystkim
wiartakom zasilanie i czy nic się z tego powodu nie stanie (np. procesor nie
przegrzeje, albo chipset) ?

Marzy mi się ultra szybki sposób uruchamiania komputera, ale nie wiem, czy
można opierać się czymś takim, jak stan gotowości.

Darek