Re: Chlodzenie wodne i athlon XP

Autor: Model (m0del_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 14:30:36 MET

Użytkownik BQB napisał:

> A sprawdz, czy przypadkiem nie masz za mocno scisnietych rurek kolo
> "pudelka" co sa polaczone razem z zasilaniem (u mnie to bylo problemem),

rzeczywiscie - rurki bylo mocno scisniete.
przecialem ten plastikowy pasek i temperatura spadla o 2 stopnie -
zawsze cos:)

> albo mozesz miec zagieta jakas rurke, sprawdz, czy masz dobrze odpowietrzony
> blok (odczep i poruszaj powoli na rozne strony), czy rurki masz razem czy
> rozciagniete?

rurki mam obok siebie ale ta doprowadzajaca wode jest wyraznie
zimniejsza wiec sie pewnie od siebie nie nagrzewaja.
blok chyba raczej nie moze byc zapowietrzony - rurka doprowadzajaca jest
na dole a odprowadzajaca u gory...

--
Model