Re: problem z TVOUT

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 12:54:51 MET

Użytkownik "Jurek" <jurekcANTYSMAM_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Może NTG...ale zaryzykuję :)
> Mam GeForce 2 MX400/400. Najnowsze stery NVidia sciągniete z ich strony.
> Problem taki, że na telewizorze mam pomniejszony widok z kompa o jakieś 3
cm
> na całym obwodzie. W ustawieniach mogę tylko przesuwać ekran góra/dół i na
> boki. Nie mogę w żaden sposób pokryć całego ekranu telewizora. Nie jest to
> chyba wina TV, bo z laptopa z wyjściem tvout jest wszystko ok. Sam juz nie
> wiem co robić. Poratujcie.

czytaj Archiwum !!

.... tak juz jest - ta nchip nie skaluje , puszczajac pulpit 640x480 na
telewizor,k tory ma PAL 700pare na 500pare
musza zostac brzegi carne nie ?? - mozesz z robic ta kze puscic na TV
800x600 - wtedy bedziesz mial na TV caly ekran ale lekko obetnie

wiele zalezy tez od chipu odpowiedzialnego za TV-Out i softu którym to
obsługiwales

ja mialem GF2MX 400 z Crontelem i uzywalem TVCC2000 do obslugi TVOut (prog.
darmowy)
do ogladania DivX na TV uzywam Cinema Player w którym mozna skalowac w pelni
rozmiar filmu (równiez w full screen'nie wiec bez problemu mozna sobie
dostosowac do rozmiarów TV)